Werken bij Negentigtien? We zoeken een ervaren HR octopus.

Jij gaat er samen met je team voor zorgen dat alles goed geregeld is. Je zorgt voor een dijk van een HR-infrastructuur en een vlekkeloze personeel- en salarisadministratie. Je acteert als een HR-octopus met daadkrachtige takels en je voelt situaties feilloos aan.

Wouter Verschuur Wouter Verschuur
Leestijd 2 min
24/4/2022

Ontstaan vanuit ondernemerschap en ontwikkeld door HR-professionals. Dat is Negentigtien. Vanuit onze achtergrond en jarenlange ervaring in HR-advies, personeelszaken en salarisadministratie hebben we geleerd dat klanten keer op keer tegen dezelfde uitdagingen aanlopen.

Want HR - hoe cruciaal ook – is vaak iets dat je erbij doet. Terwijl mensen het verschil maken. Maar het kon toch niet moeilijk zijn om voor mkb-ondernemers professioneel HR te regelen?

Dat dachten wij ook en dus zijn we in 2012 begonnen.

Inmiddels is Negentigtien een unieke en complete HR-dienstverlener. Met speciale liefde voor het mkb, maar inmiddels ook een beetje voor alle anderen. 

Door sterke groei zijn wij voor ons team in Nijmegen per direct op zoek naar een

Ervaren HR octopus

Wij zijn de HR-afdeling voor onze klanten en ze komen met van alles bij ons. Als het ruikt naar personeel en organisatie, dan komt het bij ons. Jij gaat je bezighouden met HR-advies, personeels- en salarisadministratie, verzuim coördinatie, recruitment ondersteuning en je biedt praktische hulp bij allerlei HR-vraagstukken die bij ons worden gedropt.

“Kom maar hier, we gaan het regelen. Ik ga je helpen!”

Ons werk is niet zozeer moeilijk (mindcracking moeilijk bedoelen we dan), maar wel complex. Het is heel gevarieerd, dynamisch en hectisch. Er zijn veel details en stapels werk die goed geregeld moeten zijn om alles vlekkeloos te laten verlopen.

We werken voor allerlei sectoren door elkaar. Zo ben je het ene moment met een bouwonderneming bezig, dan neem je de telefoon op en praat je ineens met een zorgorganisatie en mailt vervolgens met een IT-club. Business as usual. Juist dit trekt je aan: “no worries. Kom maar hier, we gaan het regelen. Ik ga je helpen!”.

Dat is de mentaliteit die we zoeken. Want wij gaan voor een bourgondische service naar onze klanten en dat vraagt wat van ons. Jij bent een kanjer in het schakelen tussen diverse klanten, verschillende vraagstukken en verschillende branches.

Jij gaat er samen met je team voor zorgen dat alles goed geregeld is. Je zorgt voor een dijk van een HR-infrastructuur, adviseert on-the-spot en regelt een vlekkeloze personeel- en salarisadministratie. Je acteert als een HR-octopus met daadkrachtige takels.

Je bent iedere dag in de weer met HR vragen, arbeidsrecht, CAO’s, urenlijsten, mutaties, contracten en persoonsgegevens. Je hebt een gedegen basiskennis arbeidsrecht; je kent de ketenregeling en bijvoorbeeld het opstellen van een VSO is geen probleem. Waar nodig schakel je met onze huisjuristen. Jij kan zonder eerst te Googelen adviseren over de toepassing van wetgeving over allerlei regelingen, zoals aanvullend geboorteverlof, ouderschapsverlof, zorgverlof etc.

Het is ook belangrijk dat je een goede basiskennis hebt van salarisadministratie. Niet de verwerking zelf, maar wel het proces. Je begrijpt welke gevolgen een mutatie heeft. Je weet je weg te vinden in de wirwar van instanties zoals de Belastingdienst, UWV, verzekeraars en Pensioenfondsen. Je wordt blij als je orde kan scheppen in de personeelsdossiers van onze klanten.

“Orde scheppen in de chaos”

Een groot deel van de werkzaamheden gaat bij ons geautomatiseerd, maar er is veel contact en afstemming met de klant en diens medewerkers. We werken met verschillende systemen, zoals Fooks en Afas. Wij zorgen dat alles goed staat en op elkaar afgestemd is. Anders werkt het niet. Jij hebt een scherp oog voor detail, verbanden en je bent niet gauw tevreden.

We willen dat je scherp en kritisch bent. We zijn een sterk groeiende organisatie en we willen ons elke dag verbeteren. Dit zit in alle facetten van onze organisatie en we waarderen het als je hier een actieve houding in aanneemt. Zo worden we samen sterker. Om zelfstandig bij ons aan de slag te kunnen heb je in ieder geval ervaring. Met alles wat we genoemd hebben. Een afgeronde opleiding, het liefste richting Personeel en Arbeid/Organisatie helpt.

Kom jij ons team versterken?

We kijken uit om met jou kennis te maken. We willen voelen dat jij net zoveel passie voor dit vak hebt als wij! We zoeken een collega voor 28-40 uur per week. We starten met een jaarcontract en de inzet van salaris is tussen de €3250 - €4000 bruto per maand. Je kan deelnemen aan ons wekelijkse sportmoment in de gym, er is budget voor professionele ontwikkeling, pensioen is geregeld en je kan werken vanuit huis.

Je kan je sollicitatie mailen naar recruitment@negentigtien.nl en je eventuele mail richten aan Anouk Keizer.